15 April 2012

Versace Bright Crystal







Versace Bright Crystal

Some time ago I bought a Versace perfume. I must admit it is great. Perfect fragrance! I was not sure whether the money you spent on it is a good investment. Now I know that it was a good decision. The smell did not evaporate after 2 hours. It is delicate and intense at the same time! I love it! <3






Jakiś czas temu zakupiłam perfum Versace. Muszę przyznać, że jest świetny. Kompozycja zapachowa idealna! Nie byłam pewna czy pieniądze które wydałam na niego to dobra inwestycja. Teraz wiem że to była dobra decyzja. Zapach nie ulatnia się po 2 godzinach. Jest delikatny i intensywny jednocześnie! Kocham go! <3


 

 

5 comments:

  1. Skąd Ty masz kasę na takie cuda?! Versace?! Ja mogę sobie pomarzyć o takim luksusie...

    ReplyDelete
  2. Oh ja też bym takie chciała *.*

    ReplyDelete
  3. Też jestem chętna ;P Ja nie mogę sobie pozwolić na takie luksusy...

    ReplyDelete