06 May 2012

Reebok Easy Tone



Kendra Wilkinson Tv Personality Kendra Wilkinson, who is also12 weeks pregnant arrives Reebok EasyTone Footwear Celebration on June 23, 2009 in Beverly Hills, California.

 What do you think about it? It's OK? You have it?

Co o nich sądzicie? Są OK? Macie je?







Miranda Kerr w kampanii Reebok EasyTone


 I read a lot about this shoes, but I still think... it's expensive, beautyful but... good or not?


Czytam dużo o tych butach i wciąż myślę... są drogie, piękne ale... dobre, czy nie?
















7 comments:

  1. Ja mam takie i jestem zadowolona :) Warto tyle zapłacić ;)

    ReplyDelete
  2. Nie mam ich, wydaje mi się, że nie są warte ceny. Jak buty mogą wpływać na mięśnie?! Dziwne! Szkoda kasy!

    ReplyDelete
  3. Ja zaryzykowałam i jest OK ;)

    ReplyDelete
  4. Fajny blog, ja też uwielbiam aktywnie i zdrowo żyć :> Pozdrawiam !!

    ReplyDelete
  5. Ślicznie tu u Ciebie ;)

    ReplyDelete